Tuesday 30 November 2010

who care fuck!!

अनुराधा र मेरो सम्बन्ध के थियो र के छ , पुरै कथा कसैलाई भनेको छैन। मम्मिलाई जो थाहा छ, त्यो पुरै होइन। घर भाडिन्छ कि भन्ने डर सधैं हुन्छ मलाई। तर आज म भन्छु पूर्ण सत्य। बोर्ड फस्ट छोरी हो मेरो, बुझ्ने र बिष्लेषण गर्ने क्षमतामा छ तिमीमा। आज बिसौं बर्ष देखि यो सत्य कसैलाई न भन्नु भन्ने कसम खुवाएकी थीइ अनुराधाले। आज त्यो कसम तोड्दै छु। अनुराधा! मलाई माफ गर, आज तिम्रो कथा भन्दै छु। ट्याक्सी घर छेउमै रोकियो !
किन भन्दा त सेक्स ज्यादा गरेकीले रे। उसले एक दिन बिहानको कुरा सुनायो ५ बजे नै गएको मेरो स्कूलको स्किर्ट छोटो छ अनी बाइकमा बस्दा ब्यागले खुटटा छोप्छु। आज स्कूलमा कोही आएको थिएन हामी क्लासमा गयो अनी सरोजले मेरो स्किर्ट उचाल्यो अनी उस्को जिप खोलेर सरप्राइस सेक्स दियो हामीले लामो किस पनि गर्योन अनी मेरो सरोज लाई ए उटा केटीले मन परौछ त्यो पनि बिहानै आएको छ राइछ मैले त त्यो अगाडि नै सरोज् लाइ किस् गरे अनी हग पनि गरे। who cares!! fuck!!
itsmyfunworl@gmail.com

No comments:

Post a Comment